• 88906572
  • 88947646
  • info@saoi.ir
saoi-corporationsaoi-corporationsaoi-corporationsaoi-corporation
  • درباره ما
    • تاریخچه و اساسنامه
      • اهداف،سیاست ها و وظایف
      • اساسنامه
      • تاریخچه
      • یادبود پیشکسوتان
      • جایزه بهره وری بایندر
      • جشن سالگرد انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران
    • ساختار انجمن
      • اعضای هیات مدیره
      • اعضای دبیرخانه
      • هیات مدیره و ساختار انجمن
    • گزارشات انجمن
      • گزارش عملکرد
      • تماس باما
    • آرم انجمن
  • امورشرکت ها
    • اطلاعات اعضا
      • لیست اعضا
      • تکمیل پروفایل شرکت‌ها
      • اصلاح پروفایل شرکت‌ها
      • بازدیدهای هفتگی از شرکت های عضو
    • عضویت
      • مزایای عضویت در انجمن
      • راهنمای عضویت
      • پرداخت حق عضویت
    • خدمات بیمه‌ای
      • طرح بیمه کانتینر
      • طرح بیمه ترانزیت
      • طرح بیمه ورود موقت
      • طرح بیمه THC ( در دست اقدام)
      • بیمه درمان تکمیلی
      • بیمه مسئولیت حرفه‌ای (در دست اقدام)
    • کمیته‌های تخصصی
      • درباره کمیته‌ها
      • درخواست عضویت در کمیته‌ها
      • تقویم جلسات
      • اخبار کمیته های تخصصی
    • مشارکت و خوداظهاری
      • جایزه بهره وری بایندر
      • معرفی پیشکسوتان
      • فرم ارزیابی شرکت‌های عضو انجمن
      • نظرسنجی اعضا
      • فرم مطالبات اعضاء
      • تقاضای پروانه عضویت
    • نرخ بانکر | قیمت سوخت دریایی
  • آموزش
    • مرکز آموزش انجمن
      • فروشگاه کتاب
      • درباره مرکز
      • بخشنامه‌های آموزشی
      • درخواست گواهینامه
    • آموزشگاه‌ها
      • مرکز آموزش مدیریت دریایی و بندری ایران
      • آموزشگاه لجستیک بندری
      • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مهارت‌های دریایی و بندری ایران
      • آزمون موسسه بین‌المللی ICS
    • ثبت‌نام
      • خرید و ثبت‌نام دوره‌ها
      • فرم ثبت نام دوره های لجستیک بندری
      • فرم ثبت نام دوره های تخصصی و کاربردی
      • فرم ثبت‌نام دوره های آنلاین لجستیک بندری
      • فرم ثبت نام دوره های فنی و حرفه ای
      • لیست دوره‌های آموزشی
    • چندرسانه‌ای
      • اخبار مرکز آموزش
      • تفاهمنامه‌ها
      • کتابخانه الکترونیک
      • گالری تصاویر
  • حقوقی
    • درباره خدمات حقوقی مرکز
    • نمونه شرط داوری
    • سوالات پر تکرار
    • درخواست داوری/دعاوی طرح تضمین/میانجی‌گری/کارشناسی
    • داوران
      • لیست داوران مرکز
      • همکاری با مرکز داوری
    • محاسبه هزینه داوری/ میانجیگری
    • پیگیری وضعیت پرونده
  • رسانه
    • سایت خبری سی نیوز
    • اخبار انجمن
    • انجمن در رسانه ها
    • تقویم نمایشگاه ها
    • نشریات
      • نشریه بایندر
      • پیام انجمن
    • تبلیغات
    • رپورتاژ خبری
    • فیلم و تصاویر
      • ویدئوهای انجمن
      • گالری تصاویر
  • قوانین و بخشنامه‌ها
    • بخشنامه ها
    • اطلاعیه ها
    • تعرفه ها
    • نرخ ارز
    • آیین نامه ها
    • اعلامیه های دریایی بنادر
    • قوانین
    • سوالات پر تکرار
  • روابط بین الملل
  • سامانه کاریابی
مشاوره Counseling
✕
            متن پیدا نشد همه نتایج را ببینید
            تقويم آموزشي نيمسال دوم ١٤٠٢مركز آموزش انجمن كشتيراني و خدمات وابسته ايران
            1402-06-12
            الزام به طی دوره آموزشی كالای خطرناك ( دوره سوم)
            1402-06-26

            دبیر کل انجمن کشتیرانی:  دولت در رفع مشکلات توافق ایران و هند در بندر چابهار جدی است

            1402-06-18
            موضوعات
            • اخبار انجمن
            • اخبار صفخه یک
            برچسب ها

            دولت سیزدهم در رفع مشکلات توافق ایران و هند در بندر چابهار جدی است سازمان بنادر به تکالیف خود در توسعه بندر چابهار عمل کرده است

            به گزارش سی نیوز، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران گفت: دولت سیزدهم دررفع مشکلات توافق ایران و هند و تحقق قرارداد اثر گذار با هندی‌ها در بندر چابهار، جدیت خود را نشان داده است و سازمان بنادر و دریانوردی نیز به تکالیف خود در توسعه بندر چابهار عمل کرده است.

            مسعود پل‌مه در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به ویژگی های بندر چابهار اشاره کرد و گفت: چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور است که از نظر سوق الجیشی قبل از تنگه هرمز قرار دارد و طبیعتا با بسیاری از مخاطراتی که سایر بنادر در زمان بحران با آن مواجه می شوند، روبرو نیست.

            وی افزود: علاوه بر این ، بعد مسافت و دسترسی به سرزمین اصلی از طریق اتصال به آب های آزاد، از دیگر مزیت های بی نظیر بندر چابهار تلقی می شود.

            دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با بیان اینکه نزدیکی بندر چابهار به کشورهای پاکستان، افغانستان و امکان انتقال بار از مسیر این بندر به کشورهای آسیای میانه و روسیه اهمیت استراتژیک این بندر را دو چندان می کند، عنوان کرد: ایجاد زیرساخت های لازم برای اینکه بندر چابهار بتواند نقش مهمی را در فرآیندهای اقتصادی کشور ایفا کند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

            وی با اشاره به اینکه رونق و توسعه بندر چابهار نیازمند مشارکت تمامی بخش های مرتبط و دستگاه های مربوطه است، گفت: به طور حتم بندر چابهار از اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد ایران برخوردار است و توسعه آن می تواند بار سنگینی از اقتصاد کشور بردارد.

            پل‌مه افزود: بخشی از زیرساخت های مورد نیاز در بندر چابهار آماده شده است و بخشی نیز همانند اتصال ریلی هنوز تکمیل نشده و از نظر افزایش حجم تخلیه و بارگیری و انبارش کالا هم نیازمند تامین تجهیزات لازم به منظور تحقق ماموریت های پیش بینی شده برای این بندر هستیم.

            دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با اشاره به اینکه سعی و تلاش بسیاری صورت گرفته تا بندر چابهار به مرحله ای از آمادگی برای فعالیت های لجستیکی برسد، افزود: انصافا سازمان بنادر و دریانوردی به تکالیف خود در توسعه بندر چابهار عمل کرده اما متاسفانه سایر ارگان های مرتبط در بخش تسهیلات مالی آنگونه که باید، عمل نکرده اند.

            به گفته پل مه، بخشی از عوامل اصلی و راهبردی که مانع از استفاده تمامی ظرفیت های بندر چابهار می شود، مربوط به وجود بار و ایجاد انگیزش برای صاحبان کالا و همچنین مالکان کشتی و سایر شقوق بخش خصوصی است که خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی در این خصوص نیز اقدامات شایسته ای را انجام داده است .

            وی با تاکید بر اینکه از نظر انبارش کالا مشکلی در بندر چابهار نداریم، عنوان کرد: از نظر توسعه امور زیر بنایی و ایجاد زیر ساخت ها و اسکله های مورد نیاز نیز سازمان بنادر اقدامات مناسبی انجام داده اما در مورد تجهیزات تخلیه و بارگیری همچنان دچار مشکل هستیم.

            دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ادامه داد: البته اسکله ها نیازمند ساخت و سازهای بیشتری است و اگر تجهیزات استراتژیک فراهم شود، قابلیت تخلیه و بارگیری کشتی با تناژ بسیار بالاتری را خواهیم داشت.

            پل‌مه در مورد قرارداد با هندی ها در زمینه توسعه بندر چابهار نیز اظهار داشت: طرف هندی موظف بوده سرمایه گذاری 220 میلیون دلاری که بخشی از آن معادل 85 میلیون دلار در حوزه تجهیزات است را انجام دهد اما تعهدات اولیه خود را اجرا نکرده اند که دولت سیزدهم دررفع مشکلات توافق ایران و هند و تحقق قرارداد اثر گذار با هندی‌ها در بندر چابهار، جدیت خود را نشان داده و امیدواریم قرارداد با هندی‌ها بصورت بلند مدت و در قالب یک قرارداد با ضمانت اجرایی و به صورت تکلیفی صورت گیرد.

            به اشتراک گذاری
            0
            مدیر
            مدیر

            مطالب مرتبط

            1404-05-22

            قیمت سوخت کشتی‌ها در بنادر مهم جهان؛ نوسانات قابل توجه


            اطلاعات بیشتر
            1404-05-21

            بررسی خسارات حادثه بندر شهید رجایی در نشست رئيس کل دادگستری استان هرمزگان با دبیر کل تشکل ملی کشتیرانی


            اطلاعات بیشتر
            1404-05-19

            بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران


            اطلاعات بیشتر

            دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

            • دوره «آگاهی امنیتی در بنادر» لجستیک بندری با مجوز سازمان بنادر و دریانوردی به صورت آنلاین
              دوره «آگاهی امنیتی در بنادر» لجستیک بندری با مجوز سازمان بنادر و دریانوردی به صورت آنلاین
            • دوره «تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات بندری و دریایی» لجستیک بندری با مجوز سازمان بنادر و دریانوردی به صورت آنلاین
              دوره «تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات بندری و دریایی» لجستیک بندری با مجوز سازمان بنادر و دریانوردی به صورت آنلاین
            • دوره «مبانی لجستیک و زنجیره تأمین» لجستیک بندری با مجوز سازمان بنادر و دریانوردی به صورت آنلاین
              دوره «مبانی لجستیک و زنجیره تأمین» لجستیک بندری با مجوز سازمان بنادر و دریانوردی به صورت آنلاین
            • دوره «آشنایی با کنوانسیون ها و کدهای بین المللی بندری» لجستیک بندری با مجوز سازمان بنادر و دریانوردی به صورت آنلاین
              دوره «آشنایی با کنوانسیون ها و کدهای بین المللی بندری» لجستیک بندری با مجوز سازمان بنادر و دریانوردی به صورت آنلاین

            • قیمت سوخت کشتی‌ها در بنادر مهم جهان؛ نوسانات قابل توجه
            • بررسی خسارات حادثه بندر شهید رجایی در نشست رئيس کل دادگستری استان هرمزگان با دبیر کل تشکل ملی کشتیرانی
            • بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران
            • بازدید هفتگی انجمن کشتیرانی از شرکت‌های عضو؛ این هفته، شرکت نمایندگی کشتیرانی ریان

            اطلاعات تماس:
            خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نرسیده به زرتشت، کوچه دانش کیان، پلاک 30
            فاکس انجمن: 02188905604
            تلفن تماس: 88906572 - 88947646
            آدرس ایمیل: info@saoi.ir

            Adress:No.30 , daneshkian Alley, Vallie Asr Sq. , Tehran , Iran
            P.O.B:1415845173
            Tel:+9821-88905604
            Fax:+9821-88905604

            ©2022 تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته است.
            مشاوره Counseling
            0

            ۰ ریال

                      متن پیدا نشد همه نتایج را ببینید
                      • هیچ ترجمه ای برای این صفحه در دسترس نیست
                      • 88906572
                      • 88947646
                      • info@saoi.ir
                      ✕

                      ورود

                      گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟